Only logged in users are allowed to enter the chat
Home Cat Quest – Poradnik

Cat Quest – Poradnik

Cat Quest to tytuł, stworzony z myślą o młodszym graczu, aczkolwiek gwarantuję, że dorośli również będą czerpać z niego sporą przyjemność.

 

Mamy do czynienia z prostym RPG akcji, osadzonym w otwartym, przyjemnym wizualnie, świecie. Wcielamy się w kociego bohatera, który szukając siostry, porwanej przez niecnego Drakotha, odkrywa, że może walczyć ze smokami (jest wybrańcem – Dragonblood). Tak, tak… Też poczułam ducha Skyrim . Dzięki nieoczekiwanie odkrytym umiejętnościom, naszemu bohaterowi przyjdzie walczyć o wolność całego Felingardu – pięknej cukierkowej krainy, zaatakowanej przez dawno niewidziane smoki. Rozgrywka jest intuicyjna i prosta jak koci wąs, oprawa audio przyjemna jak kocie mruczenie. Nic dodać nic ująć.

Droga do platyny niestety jest dość krótka. Zabawa zamknie się zapewne w około 8 godzinach.  Biorąc pod uwagę konstrukcję gry, nie jest to jednak zarzut. Dzięki temu nie zdążymy znużyć się tytułem. Powtarzalność zadań, przy ich większej ilości, mogłaby być bowiem uciążliwa. Po ukończeniu gry i zwiedzeniu całej mapy, prawdopodobnie zostaną nam do zdobycia 2 trofea. Za pozyskanie 66 elementów ekwipunku oraz zdobycie 99 lvlu postaci.

Osobiście polecam Cat Quest każdemu. Jest to naprawdę sympatyczna, dowcipna i przyjemna gra RPG, która będzie miłym przerywnikiem między większymi i poważniejszymi tytułami.

Cat Quest - Zwiastun



  • Trudność zdobycia platyny: 2/10 + Ankieta
  • Czas potrzebny na zaliczenie platyny: 8h+
  • Trofea offline: 23 (7x, 7x, 8x, 1x)
  • Trofea online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1
  • Zalecana ilość przejść: 1
  • Trofea do pominięcia: brak – dostęp do świata po ukończeniu fabuły
  • Zabugowane trofea: brak


Uwaga – poradnik napisany do wersji 1.00. Wraz z patchem 1.01+ zostały dodane nowe funkcje oraz 3 dodatkowe questy. W przyszłości mogą pojawić się kolejne zmiany, które w poniższym tekście mogły nie być uwzględnione.

Krok 1 – Kończymy wątek fabularny. Pamiętamy o pozyskaniu klucza do złotych skrzyń oraz legendarnych elementów ekwipunku.

W tym kroku, kończymy zadania główne i jak najwięcej pobocznych, badamy wszystkie możliwe dla naszego poziomu jaskinie, otwieramy znalezione skrzynki, wykupujemy czary oraz klikamy w napotkane monumenty. Początkowo nie będziemy mieć dostępu do całej mapy. Stopniowo będziemy odblokowywać kolejne obszary. Potrzebujemy nauczyć się chodzenia po wodzie (zadania poboczne z tablicy w Pawt City) oraz latania (zadania poboczne z tablicy w Windmew City). Po tym, jak nauczymy się chodzić po wodzie, powinniśmy jak najszybciej udać się do Founder’s Island, aby wykonać zadanie z dostępnej tam tablicy ogłoszeń. Tym sposobem zdobędziemy klucz do otwierania złotych skrzyń. Następnie, po kolei powinniśmy odwiedzić jaskinie, w których ukryty jest specjalny ekwipunek. Zapewne nie uda nam się na tym etapie wyczyścić jaskiń z wrogów, ale sposobem powinno udać się otworzyć skrzynki i wyposażyć w najmocniejsze zbroje oraz miecz.

Secret Cave (lvl 0) – mieczyk Willpower (+696 do ataku). Cała droga do niego usiana jest kolczatkami. W zależności od tego, kiedy będziecie się tam wybierać, trzeba mieć albo czar Healing Paw, albo Lightnyan. Jeśli udamy się tam na niskim poziomie, musimy w miarę możliwości przeturlać się przez kolczatki i ratować leczeniem. Jeśli na wyższym, zakładamy ubranie i broń wzmacniające magię i likwidujemy wrogów za pomocą czaru dystansowego (np. ulepszony Lightnyan). Mniej więcej w połowie drogi jest żywa skrzynia, którą możemy okładać mieczykiem, jednocześnie ładując manę. Na końcu jaskini, po prawej stronie jest ukryta ścieżka, która doprowadza nas do sekretnych skrzynek. Jedna będzie strzeżona za pomocą kolczatki i niewidzialnego przeciwnika. W niej ukryty jest mieczyk. Dobrze wybrać się tam, mając już w ekwipunku Faith – nakrycie głowy opisane poniżej, potężny booster magii.

Hidden Cave (lvl 99) – nakrycie głowy Faith (+696 do magii). Nie musimy walczyć z wrogami na planszy. Trzeba przeturlać się do obszaru z ogniowymi smokami, a następnie wyminąć je i znaleźć ukrytą ścieżkę po prawej stronie, która prowadzi niejako poza planszę. Na końcu tej ścieżki znajduje się kufer ze skarbem, strzeżony przez mocnego, lodowego smoka. Z nim również nie musimy walczyć. Trzeba zwabić go w prawy górny, albo lewy dolny róg i natychmiast doturlać się do skrzynki, aby ją otworzyć. Jeśli smok będzie zbyt blisko, nie zdołamy tego zrobić. Jeśli nam się uda, to nawet jeśli za chwilę zginiemy, “czapka” będzie nasza.

Lonley Cave (lvl 200) – zbroja Courage (+696 do życia). Przeciwnicy w tej jaskini są mocni, ale zbroja jest do zdobycia nawet na niewysokim poziomie. Potrzeba tylko sprytu i cierpliwości. Po wejściu musimy zajść wrogów od północnej strony. Nie dotykamy jeżyka, gdyż ma silne czary obszarowe, walczymy tylko ze skrzynkami. Skrzynie również zabijają jednym uderzeniem, więc trzeba wyprowadzać jeden/dwa ciosy i szybko turlać się poza obszar rażenia. Bądźcie cierpliwi. Trzeba wyprowadzać powoli cios za ciosem. Jedno uderzenie za dużo w serii zazwyczaj kończy się zgonem 🙂 Kiedy pokonamy skrzynki, musimy odciągnąć jeżyka od kufra, w którym zamknięta jest zbroja, a następnie (tak jak w przypadku lodowego smoka) szybko poturlać się w stronę skarbu i podnieść go.

Krok 2 – Czyszczenie.

Po uzyskaniu dostępu do otwartego świata, możemy swobodnie przemieszczać się z miejsca na miejsce. Umiemy już latać (ha ha, własnie tak), więc szybko i sprawnie przemierzamy Felingard w poszukiwaniu niezbadanych jaskiń, monumentów, świątyń oraz pominiętych zadań pobocznych. Wszystkie nieodwiedzone wcześniej miejsca, będą oznaczone znakiem zapytania. Nie zapomnijcie też o złotych skrzynkach (!). Sprawdźcie jaskinie, w których byliście przed zdobyciem klucza oraz znajdźcie wszystkie skrzynie, które są ukryte. Oszczędzi Wam to dużo czasu i pieniędzy przy gromadzeniu wszystkich elementów ekwipunku. Na szczęście po patchu 1.01+ zostały dodane oznaczenia nad jaskiniami, w których są skrzynie do otwarcia. Jest to ogromne ułatwienie. Oznaczenie pojawia się nad grotą, którą oczyściliśmy z wrogów, ale pominęliśmy skarb.

 




01 - Le Platinum Trophy  Le Platinum Trophy
MEOW!


Nie zagrać w to cudo i nie odblokować platynki, byłoby wielką “kotostrofą” 


02 - Catventurer  Catventurer
Reached level 10


Pucharek wpadnie po awansowaniu na 10 poziom. Odblokuje się niezauważenie podczas gry.

Porównaj opis pod  Super Catventurer


03 - Furry Catventurer  Furry Catventurer
Reached level 50


Pucharek wpadnie po awansowaniu na 50 poziom. Odblokuje się niezauważenie podczas gry.

Porównaj opis pod  Super Catventurer


04 - Super Catventurer  Super Catventurer
Reached level 99


Pucharek wpadnie po awansowaniu na 99 lvl. Zapewne będziemy musieli trochę pofarmić, aby dobić do tego poziomu, ale jest miejsce, w którym osiągniemy to błyskawicznie – Hidden Cave. W tej grocie mamy do ubicia 3 smoki: dwa ogniowe oraz jednego lodowego. Lodowy smok jest ukryty i strzeże skarbu – nakrycia głowy o nazwie Faith (+696 do magii). Dostaniemy się doń niewidocznym przejściem, na prawo od miejsca, w którym walczyliśmy z ogniowymi smokami. Aby szybko radzić sobie z wrogami w tej grocie, warto mieć już w ekwipunku mieczyk Willpower (+696 do ataku wręcz), wymienione wcześniej nakrycie głowy oraz zbroję Courage (+696 do życia). Jak wejść w ich posiadanie opisuję pokrótce w mapie przejścia.

Pamietajcie, żeby nie marnować czasu i energii. W pierwszej kolejności wykonujemy wszystkie zadania fabularne i poboczne, czyścimy z wrogów pozostałe jaskinie i dopiero wtedy zabieramy się za levelowanie postaci. Jeśli zrobimy to w tej kolejności, nie powinniśmy mieć wiele do nadrabiania.


 

05 - Dungeon Litter  Dungeon Litter
Cleared 5 dungeons


Pucharek wpadnie po zlikwidowaniu wszystkich wrogów z co najmniej 5 jaskiń

Porównaj opis pod  Dungeon Master


06 - Dungeon Scrounger  Dungeon Scrounger
Cleared 25 dungeons


Pucharek wpadnie po zlikwidowaniu wszystkich wrogów z co najmniej 25 jaskiń

Porównaj opis pod  Dungeon Master


07 - Dungeon Master  Dungeon Master
Cleared all 52 dungeons


W grze mamy do zwiedzenia 52 jaskinie. Wszystkie są doskonale widoczne na mapie. Te, których nie odwiedziliśmy, będą oznaczone znakiem zapytania. Gdy podchodzimy do wejścia jaskini, wyświetla się informacja, na jakim poziomie są wrogowie w niej ukryci. Zasada jest prosta – aby zaliczyć jaskinię na 100%, musimy zabić wszystkich wrogów, w niej ukrytych. Tylko w przypadku dwóch jaskiń, nie będziemy mieć bezpośredniego dostępu do wszystkich, albo pojedynczych wrogów. Zasada ich likwidowania jest dokładnie taka sama. Będziemy potrzebować ulepszonego czaru, raniącego na odległość (jeden z dwóch: Lightnyan albo Freezepaw) oraz ciuchów wzmacniających magię (np. “czapka” Faith).

Największe wyzwanie czeka nas w Secret Cave (lvl 0) na zachodzie mapy. Jest tam szereg kolczatek, które mocno ranią. Pośrodku każdej zauważymy pasek zdrowia niewidocznego wroga. To, co musimy zrobić, to ustawić się pod takim kątem, aby niewidzialny przeciwnik znalazł się w zasięgu czaru (używałam Lightnyan). Jeśli skończy się nam mana, musimy przeturlać się przez kilka kolczatek i dotrzeć do żywej, podskakującej skrzynki. Jeśli kilka/kilkanaście razy uderzymy ją mieczykiem, naładujemy sobie moc i będziemy mogli cofnąć się, aby zlikwidować ominiętych wrogów. Jedna kolczatka jest ukryta. Na końcu ścieżki, po prawej stronie jest niewidoczne przejście, prowadzące do sekretnych skrzynek. Musimy iść tak daleko poza planszę, jak się będzie dało. W którymś momencie pojawi się kolczatka, a na niej nasz ostatni do zabicia wróg.

Pamiętajcie, że żywe skrzynki zadają masywne obrażenia. Zabijają jednym wybuchem, więc zabijanie ich/ładowanie mocy polega na wyprowadzaniu pojedynczych ciosów, a następnie szybkim odturlaniu się poza promień rażenia.


08 - Dragon Slayer  Dragon Slayer
Defeated the Flame Dragon


Flame Dragon to pierwszy fabularny boss, z którym przyjdzie się nam zmierzyć. Nie jest zbyt trudny, ale aby nie męczyć się długo w walce, warto podejść do niego na 15 albo wyższym poziomie postaci. Tak jak w przypadku innych wrogów, walczymy z nim, rozsądnie wyprowadzając ciosy. A więc podbiegamy do niego, uderzamy i natychmiast turlamy się poza promień rażenia. W ten sposób ani razu nie powinien nas trafić.


09 - Dragon Master  Dragon Master
Defeated the Ice Dragon


Ice Dragon to drugi fabularny boss, z którym przyjdzie się nam zmierzyć. Nie jest zbyt trudny, ale aby nie męczyć się długo w walce, warto podejść do niego na 35 albo wyższym poziomie postaci. Tak jak w przypadku innych wrogów, walczymy z nim, rozsądnie wyprowadzając ciosy. A więc podbiegamy do niego, uderzamy i natychmiast turlamy się poza promień rażenia. W ten sposób ani razu nie powinien nas trafić.

Smok znajduje się na środku jeziora Felingard Lake. Aby uzyskać do niego dostęp, będziemy musieli nauczyć się chodzenia po wodzie. W tym celu powinniśmy wykonać wszystkie zadania z tablicy ogłoszeń w pobliskim Pawt City.


10 - Dragon Legend  Dragon Legend
Defeated the Arcane Dragon


Arcane Dragon to trzeci fabularny boss, z którym przyjdzie się nam zmierzyć. Nie jest zbyt trudny, ale aby nie męczyć się długo w walce, warto podejść do niego na 50 albo wyższym poziomie postaci. Tak jak w przypadku innych wrogów, walczymy z nim, rozsądnie wyprowadzając ciosy. A więc podbiegamy do niego, uderzamy i natychmiast turlamy się poza promień rażenia. W ten sposób ani razu nie powinien nas trafić.

Smok znajduje się w górach na południe od Death Isle. Aby uzyskać do niego dostęp, będziemy musieli nauczyć się latać. W tym celu powinniśmy wykonać wszystkie zadania z tablicy ogłoszeń w Windmew City. Jest to miasteczko położone na zachód od Death Isle. Rozpoznamy je po ruchomym wiatraku, ustawionym na brzegu morza.


11 - Dragon Hero  Dragon Hero
Completed the Main Quest


Pucharka oczywiście nie da się przegapić. Wpada po ukończeniu wątku głównego, a więc ostatecznym starciu z Drakothem i uzyskaniu dostępu do otwartego świata. W zależności od tego, na którym jesteśmy poziomie oraz jakim ekwipunkiem dysponujemy, końcówka gry może być względnie prosta, albo umiarkowanie trudna. Istotne jest to, że wejście do wieży z bossem jest punktem bez powrotu i będziemy mogli stamtąd wyjść dopiero po rozprawieniu się z oponentem, dlatego warto choć trochę się do tego przygotować.

Polecam dobicie do 60-65 poziomu, wyposażenie się w czapkę Faith, zbroję Courage i mieczyk Willpower oraz maksymalne ulepszenie co najmniej jednego czaru. Ja ulepszyłam podstawowy czar – Flamepurr oraz miałam na sobie wymienione wyżej części ekwipunku. To wystarczyło. Przypuszczam, ze jeszcze łatwiej byłoby z ulepszonym Purrserkiem (czar, który powiększa nas i maksymalizuje obrażenia). Oszczędzałam jednak kaskę na późniejsze otwieranie skrzyń u kowala. Co Wy zrobicie, zależy wyłącznie od Was.


12 - Helper of Cats  Helper of Cats
Completed 6 side quests


Pucharek otrzymamy po ukończeniu 6 zadań pobocznych, dostępnych na tablicach ogłoszeniowych.

Porównaj opis pod  Saviour of Cats


13 - Servant of Cats  Servant of Cats
Completed 30 side quests


Pucharek otrzymamy po ukończeniu 30 zadań pobocznych, dostępnych na tablicach ogłoszeniowych.

Porównaj opis pod  Saviour of Cats


14 - Saviour of Cats  Saviour of Cats
Completed all 62 side quests


Pucharek otrzymamy po ukończeniu wszystkich 62 zadań pobocznych, dostępnych na tablicach ogłoszeniowych. Zadania pojawiają się wraz z postępem fabuły, dodatkowo wiele z nich udostępnia się dopiero po wykonaniu poprzednich. Tablica, na której mamy dostępne zadanie będzie oznaczona znakiem zapytania. Warto wiedzieć, że możemy wykonywać tylko jedno zadanie na raz. Jeśli mamy aktywne zadanie i zechcemy sprawdzić inne, dotychczasowe będziemy musieli porzucić. Przy zadaniach zawsze wyświetla się sugerowany poziom, który powinniśmy mieć, zaczynając zabawę.

Niczego nie da się przegapić, zadania są dostępne po ukończeniu wątku fabularnego, więc można do nich bez problemu wrócić. Poniżej lista wszystkich questów wraz z lokalizacją tablic oraz zalecanym poziomem postaci. Pamiętajcie – kiedy tylko nauczycie się chodzić po wodzie, jak najszybciej udajcie się do Founder’s Island, aby zdobyć klucz do złotych skrzynek. Dodatkowo, warto jak najszybciej wyposażyć się w mieczyk Willpower (+696 do ataku wręcz), nakrycie głowy Faith (+696 do magii) oraz zbroję Courage (+696 do życia). Jak wejść w ich posiadanie opisuję pokrótce w mapie przejścia. Z tym orężem bez problemu można ruszać do zadań znacznie przewyższających poziom naszej postaci.

Uwaga – wraz z patchem 1.01+ zostały dodane nowe zadania. Przypuszczam, że nie są potrzebne do platyny (ilość zadań jest bowiem określona w opisie pucharka). Na wszelki wypadek zaznaczyłam je jednak poniżej, na niebiesko. 

Mewtown:

  • The Growling Peasant (Lvl 2)
  • The Catnip Ritual (Lvl 3)
  • The Circle (Lvl 6)
  • Fur-reedom (Lvl 10)
  • The Whispurrer (Lvl 15)

The Catpital (lewa tablica):

  • The King’s Mage (Lvl 2)
  • The Mage Search (Lvl 8)
  • The Spirits (Lvl 12)
  • The Lion King (Lvl 20)

The Catpital (prawa tablica):

  • The Missing Soldiers (Lvl 25)
  • The Rescue (Lvl 30)
  • The Dragon Worshippers (Lvl 35)
  • The Heirloom Armor (Lvl 60)

Kit Cat’s:

  • Blacksmith Assistance (Lvl 5)
  • Blacksmith Apprentice (Lvl 10)
  • Blacksmith Journeyman (Lvl 20)
  • Blacksmith Master (Lvl 20)
  • The Ultimate Dragonsbane (Lvl 50)

East Pawt:

  • The East Suspicion (Lvl 11)
  • The East Shipment (Lvl 16)
  • The East Escort (Lvl 21)
  • The East Catfrontation (Lvl 26)

West Pawt:

  • The West Investigation (Lvl 12)
  • The West Heist (Lvl 17)
  • The Magic Lock (Lvl 23)
  • The Revelation (Lvl 28)

Bermewda’s Triangle:

  • The Strange Charm (Lvl 10)
  • The Escape (Lvl 15)
  • The Sacrifice (Lvl 20)
  • The Sanctuary (Lvl 25)

Fishercat’s Friend:

  • Meat Meat Meat! (Lvl 8)
  • Meatmeatmeatmeat!! (Lvl 12)
  • Meat Disposal Crew (Lvl 16)
  • The Meat Seller (Lvl 20)
  • The Second Day of Kitmas (Lvl 30) – quest dodany w patchu 1.01+

Twin Towns (Zachód):

  • The Catnip Cure (Lvl 10)
  • The Knightmare (Lvl 15)
  • The Book (Lvl 20)
  • The Twin Resolution (Lvl 20)

Twin Towns (Wschód):

  • The Catnip Cure…again (Lvl 10)
  • The Knightmare…again (Lvl 15)
  • The Book…again (Lvl 20)

Pawt City:

  • Path To Water Walking (Lvl 20)
  • The Fusion (Lvl 23)
  • Rogue Mages (Lvl 25)
  • The Miracle (Lvl 27)

Winters Edge:

  • The Missing Pages (Lvl 25)
  • The Protected Pages (Lvl 30)
  • The Runway Acheologist (Lvl 35)
  • The Treasure (Lvl 40)

Windmew City:

  • The Flying Bush (Lvl 30)
  • The Magic Tree (Lvl 35)
  • The Cult (Lvl 40)
  • Dragonflight (Lvl 45)

Cat Grove:

  • The Servant Of God (Lvl 40)
  • The Offerings (Lvl 45)
  • The Prayer (Lvl 50)
  • The Godcat, Muath (Lvl 55)
  • The Third Day of Kitmas (Lvl 45) – quest dodany w patchu 1.01+

Pawtato Mystery:

  • The Pawtato Mystery (Lvl 60)

Queen Resort:

  • Everyone’s Invited! (Lvl 65)
  • The First Day of Kitmas (lvl 15) – quest dodany w patchu 1.01+

Final Rest:

  • The Furrbidden History (Lvl 99)

Death Isle:

  • The Forgotten Hero (Lvl 70)

Founder’s Island:

  • The Golden Key (Lvl 1)

15 - Light of the Arcane  Light of the Arcane
Obtained 2 skills


Pucharek otrzymamy po opanowaniu dwóch czarów, dostępnych w świątyniach. Podstawowa wersja każdego czaru kosztuje 50 monet.

Porównaj opis pod  Power of the Arcane


16 - Purr of the Arcane  Purr of the Arcane
Obtained 4 skills


Pucharek otrzymamy po opanowaniu czterech czarów, dostępnych w świątyniach. Podstawowa wersja każdego czaru kosztuje 50 monet.

Porównaj opis pod  Power of the Arcane


17 - Power of the Arcane  Power of the Arcane
Obtained all 7 skills


Pucharek otrzymamy po opanowaniu wszystkich siedmiu czarów, dostępnych w świątyniach. Podstawowa wersja każdego czaru kosztuje 50 monet. Jak wygląda taka świątynia możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Świątynie są dobrze widoczne na mapie, a te których nie odwiedziliśmy, dodatkowo będą oznaczone znakiem zapytania. Możemy wykupować w nich, albo ulepszać już wykypione zaklęcia. Oczywiście warto zainwestować pieniądze, aby “wymaksować” co najmniej 2 z nich (w tym koniecznie Lightnyan, który przyda się do czyszczenia jaskiń), ale do samego pucharka wystarczy wykupić ich podstawową wersję.

  • Flamepurr – świątynia odwiedzona wraz z fabułą (na zdjęciu)
  • Healing Paw – świątynia za Bermewda’s Triangle
  • Lightnyan – świątynia w East Pawt
  • Freezepaw – świątynia niedaleko Iota Ruins
  • Cattrap – świątynia nieopodal Windmew City
  • Purrserk – świątynia na wyspie: południowy zachód od South Point
  • Astropaw – świątynia na wyspie: północny wschód od Death Isle

 


18 - Fashionista Kitty  Fashionista Kitty
Obtained 3 armor or weapons


Trofeum wpadnie po zdobyciu 3 różnych części ekwipunku.

Porównaj opis pod  Fashionista Lion


19 - Fashionista Cat  Fashionista Cat
Obtained 30 armor or weapons


Trofeum wpadnie po zdobyciu 30 różnych części ekwipunku.

Porównaj opis pod  Fashionista Lion


20 - Fashionista Lion  Fashionista Lion
Obtained 66 armor or weapons


Trofeum wpadnie po zdobyciu wszystkich 66 części ekwipunku: 20 nakryć głowy, 23 elementów zbroi oraz 23 broni. Jeśli będziemy mieć dużo szczęścia, odblokujemy wszystko podczas wykonywania zadań oraz eksploracji jaskiń. Jeśli nie, pozostanie nam kilka rzeczy do dokupienia. Dokupić przedmioty możemy u kowala (zdjęcie poniżej). Otwarcie drewnianej skrzynki kosztuje 50 monet, skrzynki złotej 5000 monet. W zależności od tego, ilu rzeczy będzie nam brakowało, proponuję nazbierać kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy monet i skopiować zapis na pendrive. Następnie tylko wczytywać save z kaską i otwierać kolejne skrzynki, licząc na szczęście w losowaniu. Dość szybko monety zbiera się  w Lonely Cave (lvl 200). Trzeba zakraść się od tyłu do żywych skrzynek i eliminować je jedna po drugiej, następnie wychodzić z jaskini i wracać, aby powtórzyć proces.

Kolejna ważna rzecz. W niektórych jaskiniach są ukryte złote skrzynie. Zazwyczaj o istnieniu niewidocznej ścieżki dowiadujemy się dzięki kuleczce doświadczenia, która leży niejako poza planszą, ale nie zawsze. Warto więc badać krawędzie jaskiń, szukając tajemnego przejścia.

Patch 1.01+ dodał oznaczenie nad oczyszczonymi z wrogów jaskiniami, w których mamy nieotwarte skrzynie. Jest to ikonka żółtej skrzynki. Jeśli świeci się nad wejściem, znaczy to, że w środku czeka na nas pominięty skarb. 

 

 

Nakrycia głowy:

  • Faith
  • Slashy Head
  • Gentleman’s Hat
  • Skull Helmet
  • Mage Hat
  • Squire Helmet
  • Furry Tank Helmet
  • Chainmail Helmet
  • Champion Helmet
  • Thorn’s Helmet
  • White mage hood
  • Magician’s hat
  • Knight Helmet
  • Royal crown
  • Ranger hood
  • Ninja Shroud
  • Samewrai helmet
  • Box helmet
  • Arcane hat
  • Crappy helmet

Zbroje:

  • Ninja robes
  • Champion armor
  • Royal robes
  • White mage robes
  • Slashy scarf
  • Crappy armor
  • Magician’s vest
  • Gentleman’s cloak
  • Furry tank armor
  • Ranger vest
  • Courage
  • Chainmail armor
  • Knight armor
  • Mage vest
  • Arcane robes
  • Box armor
  • Gentlebros
  • Governor shirt
  • Skull armor
  • Thorn’s armor
  • Squire armor
  • Samewrai armor
  • Kit’s armor

Bronie:

  • Willpower
  • Slashy sword
  • Lionshead
  • The Savior
  • Squire axe
  • Ninja blade
  • White mage staff
  • Flamefang
  • Chainmail blade
  • Deathbronger
  • Red Mare
  • Ranger axe
  • Knight sword
  • Family Jewels
  • Mage staff
  • Furry Tank Mace
  • Darkhorne
  • Dragonsbane
  • Samewrai katana
  • Wingardium
  • Arcane staff
  • Crappy weapon
  • Frostwing

21 - Felingard Lore  Felingard Lore
Located one monument


Trofeum wpadnie po zbadaniu pierwszego z monumentów, porozsiewanych po Felingardzie.

Porównaj opis pod  Felingard Loremaster


22 - Felingard Loremaker  Felingard Loremaker
Located half the monuments


Trofeum wpadnie po zbadaniu połowy z monumentów, porozsiewanych po Felingardzie.

Porównaj opis pod  Felingard Loremaster


23 - Felingard Loremaster  Felingard Loremaster
Located all monuments


W świecie Felingardu możemy znaleźć 15 tajemniczych monumentów. Absolutnie nie trzeba przejmować się tym trofeum. Kamienie są doskonale widoczne na mapie. Bez problemu znajdziemy je, podczas zwykłego przejścia gry. Po tym jak nauczymy się chodzenia po wodzie, a następnie latania, będziemy mieli pełny dostęp do mapy. Monumenty, których nie zbadaliśmy, są łatwe do zlokalizowania. Podobnie jak nieodwiedzone jaskinie, czy niezaliczone zadania poboczne, będą oznaczone znakiem zapytania. Jeśli nie zbadamy wszystkich podczas fabuły, swobodnie będziemy mogli do tego powrócić po ukończeniu zabawy.